Brev:
Væskebehov - 9 mdr.
29. december 2004
Alder:
9 mdr.
Væskebehov - 9 mdr.
Hej
Jeg har før spurgt ang væske i løbet af et døgn. Anne har lige haft halsbetændelse og mellemørebetændelse, og for en uge siden fik hun dræn i. Nu er der ingen problemer, hun sover og spiser som hun skal. Men væsken..... Hun vil ikke drikke.
Før hun blev syg, fik hun 3 sutteflasker i løbet af et døgn ca. 350 ml. Hun er lige blevet et år. Men nu vil hun ikke have flasken længere, så de er så småt gemt væk. Så er der jo kun koppen tilbage. Hun vil ikke drikke. Jeg har så over to dage talt sammen hvad hun drikker. Vand af kop 80 ml. mælk af flaske 200 ml. Hun får en portion grød af 100 ml vand + 100 ml yoghurt. Herudover brød og aftensmad som os. Men det er jo ikke nok væske, hvad kan jeg gøre.
Jeg tilbyder kop flere gange i timen, men hun vender hovedet, og jeg har prøvet alverdens kopper, intet hjælper, har du et råd?